عرق نعنا ضرر داره ؟؟

۱۰ پاسخ

توی هفته شما رو نمیدونم اما من معدم اذیت میشه میخورم یکم بهتر میشم

من میخورم اما کم با آب زیاد

خیلی بده نخور

زیادش ضرر داره مثلای لیوان شربت نعنا ضرر نداره یا برابادشکنی اندازه ته استکانی هیچ اشکال نداره

من دکترم گفت قبل انومالی نصف استکان بخور نفخ نداشته باشی اگه مشکل داشت ک‌نمیگفت باز از دکتر بپرس

به من گفتن دوآتشه نباشه و خیلی کم تویه لیوان آب بایر ریخت و خورد
خالی نباید خورد

دارهههه

بله نباید بخوری اصلا

نه ضرر نداره

عرقیجات نخور

سوال های مرتبط

مامان ‌‌‌‌‌نی نی❤ مامان ‌‌‌‌‌نی نی❤ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته نهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی می هانا مامان نی نی می هانا ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد