عرق نعنا ضرر داره یه خورده بخورم ؟؟

۶ پاسخ

نه بخور

الان من یه ماهه مصرف میکنم نگران نباش

میگن بده
قرص نعنایی بخور یا آدامس بدون قند

تنها عرقی که ضرر نداره عرق نعناع هست
استفاده بکن برای نفخ خیلی خوبه
البته دیگه زیاده روی نکن ، هر چیزی زیاده روی توش خوب نیست

نه عزیز میتونی بخوری، به دکتر گفتم نفخ دارم گفت عرق نعنا بخور

نه عزیزم میتونی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان ‌‌‌‌‌نی نی❤ مامان ‌‌‌‌‌نی نی❤ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان صالح مامان صالح ۳ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری