نه بخور
الان من یه ماهه مصرف میکنم نگران نباش
میگن بده
قرص نعنایی بخور یا آدامس بدون قند
تنها عرقی که ضرر نداره عرق نعناع هست
استفاده بکن برای نفخ خیلی خوبه
البته دیگه زیاده روی نکن ، هر چیزی زیاده روی توش خوب نیست
نه عزیز میتونی بخوری، به دکتر گفتم نفخ دارم گفت عرق نعنا بخور
نه عزیزم میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.