۵ پاسخ

اره من دوقلو دارم هر دوتا هم عرضی

بله من

دکتر بهم گفته سرویکسم صافه انحنا نداره بخاطر عرضی بودن نی نیم خیلی نگرانم

که بهش میگن سفالیک

بله خواهر

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد