۴ پاسخ

هر ۴ ساعت
کنترل شد بشه هر ۶ ساعت
اما واسه تب بالا جواب نمیده
یا پروفن باید بدی یا شیاف دیکلوفناک ۵۰ نصفشو بزار قطع میشه

تب خیلی بالا یتی بالای ۳۹ تا ۳ ساعتم مشکل نداره ولی اب زیاد بهش بده

۴ساعت

هر شش ساعت یکبار
یا چهار ساعت

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی