بایداول روزهاتوبیداری ندی فقط موقع خواب بدی توبیداری خوراکی موردعلاقش روبده مشغول باشه بعدچندروزتوخوابم ندی وبانوازش بخابونیش کاش زودترگرفته بودی که عقلش نمیرسیدانشالله حالاهم راحت بگیریش
دخترمن 3روز اول خیلی سختش بودالانم دیگ اسمشو نمیاره فقط خابیدنش دیرتر شده چون فقط یا همون خاب میفتاد .اینقدر با خودش کلنجار میره تا خاب بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.