تجربه زایمان طبیعی ❣️❣️
🤘🤘پارت چهارم🤘🤘

تصویر
۴ پاسخ

مگه موقع زایمان لابیاپلاستی هم انجام میدن؟

بی حسی چی بود اپیدورال یا اسپاینال ؟. عوارض نداره؟؟

دکترت کی بود

مثل من چرت وپرت میگفتی من که پرستارادورم جمع شده بودن میخندیدن 🤣

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۸ ماهگی