ممنون شمام همچنین
امیدوارم همگی ب سلامتی نی نی هاشونوبغل بگیرن
منم ۲۶اسفند
منم همینطور
تاریخ زایمانتونگفتن
ب امیدخدا طبیعی هستی یا سزارین
خوشبختم منم رفتم توهفته ی۳۸
مبارکه پس منم مثل فردا میرم ۳۸ تاریخ سزارین کی زده برات ایشالا
بگیر بخواب که سخته😂😂
اوا
صفحه اول برام نوشته 38 هفته ولی هنوز کنار اسمم نوشته 37 هفته 🥲🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.