۹ پاسخ

ممنون شمام همچنین

امیدوارم همگی ب سلامتی نی نی هاشونوبغل بگیرن

منم ۲۶اسفند

منم همینطور
تاریخ زایمانتو‌نگفتن

ب امیدخدا طبیعی هستی یا سزارین

خوشبختم منم رفتم توهفته ی۳۸

مبارکه پس منم مثل فردا میرم ۳۸ تاریخ سزارین کی زده برات ایشالا

بگیر بخواب که سخته😂😂

اوا
صفحه اول برام نوشته 38 هفته ولی هنوز کنار اسمم نوشته 37 هفته 🥲🤧

سوال های مرتبط