سلام خانوما چطوری فرنی درست کنم؟

۲ پاسخ

یک قاشق غذاخوری آرد برنج خانگی+یک لیوان آب بزار بجوشه حباب که زد و یکم غلیظ شد بر دارش تا سه روز اینطوری بده از روز سوم پنج تا بادوم هم براش بریز توش

اگ اولین باره دوتا قاشق کوچیک پر آرد
حدود یک استکان آب
بزار یکم بچوشه آردش از خامی در بیاد
من شیرخشک هم یه قاشق میزدم
خیلی هم رقیق باشه

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم مامان سلین خانم ۹ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی