فرنی چطوری درست کنم

۲ پاسخ

آرد برنجو با شیر یا آب قاطی کن بهم بزار رو دمای مناسب شعله گاز مدام هم بزن به قوام که رسید خاموش کن فقط نه خیلی غلیظ باشه نه خیلی شل چون حالا بار اولشه یکم آبکی باشه بهتره براش

ی قاشق ارد برنج . ۹۰ سیسس اب سرد را باهم قاطی کن . بعد بزارش رو شعله کم هم بزن وقتی قوام گرفت و‌مثل ماست شد شعله را خاموش کن از صافی رد کن سرد ک شد یکمممم ۳۰ سیسی یا شیر خودت یا شیر خشک اضافه کن و بده نی نی بخوره

سوال های مرتبط

مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۷ ماهگی
مامان آسو مامان آسو ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان سلین خانم مامان سلین خانم ۹ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان سویناخانم🐥🩵 مامان سویناخانم🐥🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی