آرد برنجو با شیر یا آب قاطی کن بهم بزار رو دمای مناسب شعله گاز مدام هم بزن به قوام که رسید خاموش کن فقط نه خیلی غلیظ باشه نه خیلی شل چون حالا بار اولشه یکم آبکی باشه بهتره براش
ی قاشق ارد برنج . ۹۰ سیسس اب سرد را باهم قاطی کن . بعد بزارش رو شعله کم هم بزن وقتی قوام گرفت ومثل ماست شد شعله را خاموش کن از صافی رد کن سرد ک شد یکمممم ۳۰ سیسی یا شیر خودت یا شیر خشک اضافه کن و بده نی نی بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.