خانوما نوشابه تو شیردهی ضرر داره؟

۶ پاسخ

من هرروز میخورم اخه همش دلم چیزای خنک میخواد از روزی زایمان کردم

اره چیزای گاز دار نفخ میارن

گازداره

من که بسیار میخورم خداروشکر پسرمم باهاش اوکی بود

من که میخورم😊

بله نفخه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی
مامان هانیا🥰دلوین🥰 مامان هانیا🥰دلوین🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی
مامان هیراد جون مامان هیراد جون ۳ ماهگی
مامان 💙امیرعلی💙 مامان 💙امیرعلی💙 ۱۳ ماهگی