۱۴ پاسخ

نه نیاز به ناشتایی نداره اول میری سونو بابرگه سونو میری واسه آزمایش
قبل سونوتم یچیز شیرین بخور🥰

برای آزمایش ان تی اول باید برین سونو .
اونجا سوال کنید اما نیازی به ناشتا نیس

ن نیاز نی من عصر رفتم سونورو دادم با جواب سونو رفتم ازمایشگاه

اگر برات آزمایش قند نوشته ناشتا باش اگر نه که لازم نیست

نه نیازی نیست

نه عزیزم ناشتایی لازم نیست.
من ساعت ۴ بعداز ظهر سونوم تموم شد از همونجا هم رفتم آزمایشگاه

نه گلم نیازی ب ناشتایی نداره

نه نیازی نیس حتی میتونی عصر هم انجامش بدی، اول سونوگرافی میدی بعد با برگه سونوگرافی میری آزمایش

ن عزیزم

ن عزیزم‌ اول برو سونو بعدم ازمایش قبل سونو هم چیز شیرین بخور اکه نی نی خوابه بیدارشه

نیازی نیست ناشتاباشی

نه عزیزم من تازه دادم نمیخواد

نه ناشتا لازم نیس اصن

من بودم.

سوال های مرتبط

مامان حسین،عباس مامان حسین،عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری