منفیه دیگه؟

پس چرا یه ماهه پریودنشدم

تصویر
۵ پاسخ

خراب نیست؟پخش شده رنگش

من بعد چهارماه پریود شدم

منم از ۴۰ روزگی به بعد دیگ تا الان یبارم نشدم

عزیزم عادیه منم تا یکسال پریود نمیشم
اگه شک داری آزمایش بدع

جدیدا خوب کار نمی کنه بی بی چک
اگر علائم داری ازمایش بده

سوال های مرتبط

مامان شیرینی مامان شیرینی ۱۶ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فینگلی💙 مامان فینگلی💙 ۱۱ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان 🤱👶.....🦦 مامان 🤱👶.....🦦 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی