نهار مقوی😋 کوکو گشنیز و ریحان ب همراه دونه کینوا

تصویر
۲ پاسخ

دقیقا.... کامل نمیخوره هیچ وقت هرچقدم کم درست میکنم باز میمونه...البته اگر حوصله نداشته باشه ک دهنشو قفل می‌کنه

نوش جونش به شرطی که بخوره من با کلی زحمت و ذوق غذا درست میکنم ولی بعدش بچم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان یونا‌ مامان یونا‌ ۱۲ ماهگی