اینفاکول یا گریپ میکسچر نرس هارویز؟

۴ پاسخ

من روزی ۴ بار هر بار ۱.۵ سی سی گریپ می‌دادم و خیلی خوبه

اینفاکول

گریپ میکسچر

دایمتیکون

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی