۲ پاسخ

عزیزم همه بچه ها ممکنه دچار رفلاکس بشن کمتر شیر بده و ببر دکتر دارو میده درست میشه دلدرد هم تا 3 ماه دارن بعداز 3 ماه درست میشن دارن با دنیای بیرون مچ میشن نگران نباش

سلام چرا میخوای ازمایش بگیری

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی