نان بهتر یا اپتامیل؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

بد و خوب نداره بستگی به بچه داره که باکدوم میسازه و وزن میگیره

من هر دو رو به پسرم دادم بهش نساخت الان سوپرامیل میدم

اپتامیل

آپتامیل

اپتامیل

نان
من نان معمولی گرفتم نساخت
نان اچ آ دکتر داد اونو میخوره فعلا ک یه قوطی تموم کرده مشخصه تپل شده دومین قوطیو شروع کردم ببینم تا وقت واکسنش چه قد اضافه میکنه

آپتامیل ،نان ساخت شرکت نستله

من همه مارک هارو خوردم
آپتامیل خوشمزس
سوپرامیل
بعدش نان

ناننننن صد در صد

دخترم کلا کم شیرمیخورد دیروز اصلا نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان avina🎉🌸 مامان avina🎉🌸 ۱ سالگی