شیرخشک نان یا اپتامیل ؟

۶ پاسخ

آپتامیل چون واقعا وزن دهیش عالیه قبل اینکه حساسیت بگیره آپتامیل میخورد و واقعا راضی بودم

من اپتامیل میدم

آپتامیل

من از اول نان میدم راضیم

نان چون دکتر گفت

قطعا دومی

سوال های مرتبط

مامان سلین و آرش🐣 مامان سلین و آرش🐣 ۱۶ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان دیارجونم مامان دیارجونم ۱ سالگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 ۱۲ ماهگی