مامانا ، شیرخشک اپتامیل بهتره یا شیرخشک نان ؟!

۱۵ پاسخ

من سوپرامیل میدم راضیم

اپتامیل چرب تره و برای وزن گیری هم بهتره ولی نان خوشمزه تره و یکم چرب هم هست

من ببلاک میدم دخترم نان رو نمیخوره

اپتامیل
نان سنگینه برای بچه ها

ابتامیل عالیه. من پرونوترا میدم

من آپتامیل میدم راضی ام وزن دهی خوبی هم داره
ولی بستگی به جثه بچه داره پسر من هزجقدر وزنش بره بالا توی قیافش مشخص نیست
نان رو قبل اپتامیل دادم همه میورد بالا براش سنگین بود و یبوستم شد دیکه اپتامیل میدم چرب تره

هر کسی روی بچش یه شیر خشکی میسازه ، من از اول تا شش ماهگی آپتامیل پرونوترا یک دادم از شش ماهگی به بعد آپتامیل پرونوترا دو و راضی یودم

من آپتامیل پرونوترا میدم خیلی راضیم نان ۲۰روز دادم اصلان خوب نبود براش

من ببلاک میدم راضیم

نان به پسرم نساخت اپتامیل خیلی خوبه

نان راضیم لعنت به اپتامیل

اپتامیل به شیر مادر نزدیکتره

سوال منم هست بهش آپتامیل پرونوترا میدم چون ترکیبات پرو بیوتیک داره هیچوقت یبوست نمیشه ولی حس میکنم خیلی کم وزن میده قبلا آپتامیل ساده میدادم ماهی یه کیلو وزن میداد میخوام نان ۲ بگیرم بعد ۶ ماه اکثرا گفتن سنگینه یه مامانی هم نوشته بود شرکت نستله که نان رو تولید میکنه گفته احتمال آلودگی شیر خشک نان هست نمیدونم بازم ولی میخوام یدونه نان بگیرم ببینم چطوره

نان بشدت هضمش سنگین بود برای پسرم اذیت میشد
اپتامیل پرونوترا میدم راضیم

من اپتامیل دادم راضیم

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🤱🍓 مامان توت فرنگی🤱🍓 ۶ ماهگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۸ ماهگی