مامانا شیر خشک بهتره یا شیر مادر

۲۵ پاسخ

وا پرسیدن داره معلومه شیر مادر، ولی اگه نباشه دیگه شیرخشک جایگزینشه

هر کدوم مزایای خودشو داره ..شیر مادر به شرطی خوبه که مادر بهترین تغذیه رو داشته باشه و بدون استرس
شیر خشک م خوبیش اینه که پراز ریز مغذی و مواد معدنی و بدون استرس

به نظره من قطعا شیر خشک
و با وجود شیر خشک بچه خواب عمیق و بهتری داره

شیرخشک چون تغذیه مادرای امروزی ناسالمه و هیچ کدوم هم بدون استرس نیستن من موقع جنگ استرس شدید داشتم بچم گریه میکرد شیرخشک دادم خوب شد

قطعا شیر مادر
من هر چی دکتر رفتم همشون با شیر خشک شدیدا مخالف بودن
هر چند خودم کمکی میدم

خوب اینکه پرسیدن ندارع معلومه شیر مادر

مادر...

به نظر من شیرخشک،تاثیر استرس روی شیر مادر زیاده و بچه رو عصبی میکنه،از اونطرف تغذیه های الان واقعا درست نیست و هم به مادر فشار میاد هم اونقدر شیر مادر خاصیت نداره،بعدم من دور وورم آدمای شیرخشکی زیاد دیدم که الان دانشگاه میرن ماشالا خیلی خوش خوراکن و خوش قد وهیکل

واا معلومع شیر مادر

قطعا شیر مادر

حتی رو قوطی شیر خشک هم نوشته هیچی شیر مادر نمیشه عزیزم قطعا شیر مادر شیر خشک فقط در صورت مجبور بودن )))))

صددرصد شیر مادر شک نکن

شیرخشک
شیر مادرای امروزی هیچ خاصیتی براش نمونده

قطعا شیر خشک
پسر بزرگم شیرخودمو میخورد دومی شیرخشکی هس

معلومه شیر مادررر

ذچدرحال حاظر شیر خشک ...

خیلیا نوشتن که شیرخشک بچه رو آروم میشه و نمیزاره عصبی بشه و ....در صورتی که این غلطه بچه با شیر مادر آرامش میگیره و صبر و حوصله اش بیشتر میشه چون باید یه چهار پنج باری میک بزنه تا شیر بیاد تودهنش پس صبوری رو از همونجا یاد میگیره اما شیشه شیر رو هوا گرفتی شیر ازاش چکه می‌کنه
حتی رو قوطی شیر خشک هم نوشته بهترین شیر شیر مادره

شیرمادردرصورتی که یه مادرشادوبدون استرس وباتغذیه ی خوب باشی

شیر مادر ولی بشرطی که مادر همه چی بخوره (گوشت اجیل شیر و..)که شیرش مقوی شه شیر خشک هم خوبه چون مواد معدنی داره

شیر ماادر

مسلماًشیرمادر

موندم چطور شبر خشک ترجیح میدید به مادر و بهونه های الکی چیه که استرس و غیر ارگانیک بودن غذا ، پس انگار شیر خشک تو ابن دور زمونه ارگانیک میمونه

قطعا مادر ولی اوجش تا سه ماهگی که بچرو‌میسازه
ولی من‌خودم شیر خشکی دادم از اول و شیر خودم
بیس اصلیم خشک بود خداروشکر پسرم توپه توپه

فقط اونی ک هیچ کدوم جوابا از نظرش درست نبوده و همه رو👎 گذاشته😂😂😂

شیر مادر اگه داشته باشی و بتونی بدی تا ۶ ماه واقعا مقوی هست من اکثرا ادمای تحصیل کرده دیدم ۶ ماه میدن بعد دیگه شیر خشک ولی خب من که ندلشتم و نتونستم سم که نیست حالا شیر خشک بخوره واقعا اونقدر تفذیه ام خوب نبود که شیرم کافی و خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🤱🍓 مامان توت فرنگی🤱🍓 ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی