من اولی تایه مدت درکنارشیرخودم نان میدادم دخترم دوسش داشت بعد چندنفرگفتن سوپرامیل بده دخترم بزور میخورد منم وقتی تموم شد بازنان گرفتم براش
نان اگه بسازه بهترع از نظر وزن دهی
بایدتست کنی کدوم بهش میفته بعضی میگندببلاک وزن دهی نداره یکی دیگه میگه نان یکیش انتخاب کن توکل بخدا انشالله که اذیت نشه من دوبارعوض نکردم حالش بدشد دیگه همون قبلی میدم سیمیلاک کامفورت ۲میدم
من بلاک میدم خوبه سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.