با آب بعد از سرد شدن شیر مادر میزدم اوایل الان شیرخشک
من با یکم اب بعدش قوام گرفت ۳۰ سی سی شیر خشک میزنم
فعلا از شیر پاستوریزه نمیشه استفاده کرد برا بچه
یا شیر خشک درست کن یا شیر مادر
اگه نمیتونی با آب درست کن
سوال منم هست
منم با آب درست میکنم و بعد شیر خودمو میریزم تا کمی شل بشه
با اب درست میکنم وقتی سرد شد شیرخشک میزنم
شیر پاکتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.