من با شیر پاستوریزه پرچرب درست میکنم چون تو دفترچه نوشته آرد برنج و شیر دکتر که بردمم گفت خودتو بزار جای بچه ات میتونی آرد و آب بخوری که بچه میدی گفت هرچی تو دفترچه نوشته رو انجام بده نه حرف کسی
من که آب میریزم چون پسرم حساسیت داره شیرخشکش تلخه. ولی اگه میخوای شیر بریزی باید یا شیر مادر باشه یا شیرخشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.