خانوما چگونه با شیر خشک فرنی درست میکنین؟

تصویر
۴ پاسخ

فرنی رو درست کنید از روی گاز بردارید، شیرخشک درست کنید یک پیمانه، به فرنی اضافه کنید تا رقیق شه، غلظتش از شیر باید بیشتر باشه

ولله من یکم شیر خشگ یکم آرد برنج مخلوط میکنم تا به قوام مورد دلخواه م برسه مثلا اکثر اوقات جدا جدادسیب یا هویج براش آپز میکنم بعد مخلوط میکنم یا با موز یا خرما هم مکیس میکنم

فرنی میپزی با اب بعد 1 پیمونه شیر خشک درست میکنی فرنیو با شیر رقیق میکنی

اب با ارد برنج بزار وفتی غلیظ شد خاموش کن سرد ک شد با شیرخشک ک دریت مردی قاطی کن

سوال های مرتبط