مامانا شیرخشک نان یا آپتامیل؟؟

۶ پاسخ

آپتامیل دارم کمکی میدم به پسرم راضیم

ولی یبوست میاره

نان وزندهیش نسبت به اپتامیل بهتره

اپتامیل خیلی بهتره نان یبوست میاره

آپتامیل

من اپتامیل میدم
وزن دهی و همه چیشم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی