مامانا قندم خوبه؟

تصویر
۱۸ پاسخ

ولی از همین شربت بخام بخورم ترس دارم

الان ک چک میکنم پاین

پاین بالا میشه دکتربهم قرص داده

سلام عزیزم خوبی ماشاالله عاااااااااااالی

اها چرا من ایسرین میخورم

من سردرددارم

اها چندبارازت خون میگیرن

بعد سردردهم داری یان

بعدخیلی شیرینه یان

عه چندروز طول میکشه مگ

آرع خوبه خداروشکر

همون آزمایش گلوکز هست؟ بنظر عالی میاد

بعدجوابش همون لحظه میدن یان

اره خوب
بدون صبحانه. چندبود

اره خداراشکر عالیه تونستی تحمل منی؟

زنده باشی گلم

آره خوبه گلم

بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان Diar👶🏻🩵 مامان Diar👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی