۲ پاسخ

بخاطر اسید معده هست
تقریبا همه میگیرن
از قدیم میگفتن بچه داره مو درمیاره برای همین
سعی چیزای ترش نخوری

سلام شاید اسید معدتون بالاعه

سوال های مرتبط

مامان آرین جون مامان آرین جون ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد