خانوما من بشدت معدم درد میکنه کسی میدونه چرااا

۷ پاسخ

کمکم داری وارد حالت تهوع ها میشی

منم همینطور بودم از اولش قرص معده و ب۶ دکتر بهم داد بهتر شدم الان قرص معده رو قبل از صبحانه و شام میخورم

اره طبیعیه
ب دکترت بگو ب 6 بنویسه برات

منم از وقتی حامله شدم دارم ماریم نمیشه کرد داروهم نمیشه خورد اصن بنظرم اب ولرم بخور

برای که حامله ای😂

والله ی تغییراتی میکنی ک آدم شاخ درمیاره من ک همش تهوع معده درم عزیزم جز همین تغییراته لابد

بله عزیز عادیه باید تحمل کنی من تازگیا از شر معده درد راحت شدم

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری