مامان خوشگلا چند هفتگی رفتین nipt?

۱۱ پاسخ

سلفری برای مشکوک بودنه همه که نمیرن اگر آزمایش خدایی نکرده چیزی رو خطا زده بود میری سلفری که مطمن بشی

nipt همون سلفری هستش

من فردا میرم ۱۲ هفته ۴ روز

سلفری رو همون تایم انتی بعد از سونو میدی

من فردا میرم ۱۵ هفته و ۲روز

،14هفته

منظورتون Nt هستش؟

بعد اینکه سونو انتی رو بدی بلافاصله باید بری آزمایشت و بدی

۱۴ هفته

این دیگ چیه عزیزم

12 هفته و 4 روز

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۵ ماهگی
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری