۴ پاسخ

دیگ نزدنش چون عوارص داره

خو نزنش فعلن

سلام عزیزم پسر من ۶ماهه بود خیلی سرفه میکرد بتامتازون زدیم

دگزا متارون👍👍

سوال های مرتبط