سلام دوستان وزن بچه چن باشه اوکیه؟؟

۱ پاسخ

عزیزم خیلی خودت رو درگیر وزن نکن
اصولا از ۲/۵کیلو به بالا جز نرمال محسوب میشه منتها به هفته تولد و ژنتیک پدر و مادر هم مربوطه

سوال های مرتبط

مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان دریا و آدریان مامان دریا و آدریان ۱۱ ماهگی
مامان مامان لیام مامان مامان لیام ۴ ماهگی