۵ پاسخ

شدیداً
جدیدا بی هوا انقد بد لگد میزنن که از دردش یه جیغ خفیف میکشم مخصوصا قسمت پهلوها

ارهههه چرا اینجوری میکنن🥹😩فیلمشونه انگار😂

مال من کنار نافم خودشو همش سفت می‌کنه

وای من بیشتر سمت راست خودشو گوله میکنه

ارههههه 😮‍💨💔

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی