بچه ها هماتوم چیه ؟؟؟؟؟
آخه همه دارن!!!!!

۳ پاسخ

من داشتم و سر همین کوفتی بچه ام خون بهش نرسید قلبش ایستاد،😭

بعضی خانما دارن .بعضی هم ندارن.با استراحت وشیاف حل میشه..آبجی من هماتوم داشت من نداشتم .ولی من تو هفت هفته سقط شد ولی آبجیم شکر خدا بچه ش .بدنیا اومده سالمه

سلام من داشتم بیشتری ها دارن ی خون ریزی پشت جفت نگران نباش با دارو و استراحت نسبی و رابطه نداشتن و بالا و پایین نکردن پله خوب میشه فقط حتما تحت نظر دکتر باش که بهت دارو بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری
مامان گیسو🎀🌸 مامان گیسو🎀🌸 ۵ ماهگی
مامان ضیاء مامان ضیاء قصد بارداری