۴ پاسخ

ممکنه مجرای اشکیش بسته یا نیمه بسته باشه. ببرش دکتر اگر لازم باشه هم ماساژ دادنشو یادت میده هم قطره و پماد میده

مجرای اشکیش گرفته شده, با دستتون کنار بینی ش رو ماساژ بدین ، واسه پسر من دکتر پماد داد روی پلکش میزدم خوب شد

مجرای اشکیش بستس احتمالا

قطره باکتی ماید

سوال های مرتبط

مامان ایلیا✨🤍 مامان ایلیا✨🤍 ۹ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی