۱۰ پاسخ

اره خوبه دگ منم چندوقته همش میگم ببرمش وقت نمیشه حس میکنم لاغرشده

ماشالله هزارماشالله خوبه سامین 3سالشه12کیلوهست استپ وزنی داره

ماشالاه عالیهه

بله كه خوبه

۱۱ماهگی هم‌چکاب دارن

نمیدونم شاید

اره خیلی خوبه

آره عزیزم خوبه
ماشاالله بهش

بستگی به وزن تولد داره

نظر خودت چیه؟

سوال های مرتبط