خانما انرژی زا ضرره بخورم یا نه

۸ پاسخ

اره روي همش هم نوشته براي باردارا ممنوع چون باعث افزايش ضربان قلب خودت و جنين ميشه

اره برای قلب بچه خوب نیست

وای شوهرم یه کارتون گرفته خیلی دلم میخواد🤣

بیین یه بار بخوای بخوری ایراد نداره ولی واسه ادم عادی هم مضره نخوری بهتره، من قبل بارداری میخوردم بعد یه مدت تپش قلب گرفتم، بعد بارداری هم یه بار خوردم معده م اذیت شد، دیگه نخوردم

اره نخور عزیزم

اره خوب نیست منم ازوقتی باردارشدم نخوردم خیلیم دلم میخواد😵‍💫

اصلا خیلی ضرر داره هم نوشابه هم انرژی زا

بله گازش جنین رو اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 ۱ ماهگی
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی