۶ پاسخ

اره بخور من همیشه میخورم

اره بخور منکه همش میخورم

تاالان نخوردی الان یکی اشکال نداره منم یکی تاالان خوردم ولی دیگه نخوردم

خیلی کم .انرژی زا اصلا خوب نیست

کمش،ضرر نداره

روشون ک اکثرا نوشته برای بارداران ممنوع چون کافئین و افزودنیش زیاده
یه ته ته لیوان بخور 😂

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 ۱ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی