خانوما من یه انرژی زا خوردم اشکال نداره

۳ پاسخ

.اشکال نداره نگران نباش اگر قند نداری این ویتامین سی ها فقط قندشون بالاست

کافیینش خیلی بالاس خوب نیست

یه بار اشکال نداره گلم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی