دخترا انرژی زا میخورم مشکلی نداره؟؟

۸ پاسخ

چرا اتفاقا مشکل داره!
روشم نوشته برای زن باردار و شیرده ممنوعه

به من بگین کله پاچه با مغز و بناگوش و زبون و سیرابی خوردم امروز،ضرر داره؟؟🥲😂😂

روش نوشته برازنان باردار ممنوعه حالا نگا کن ببینم اینم نوشته یانه

چرااا مشکل داره نباید بخوری

من که کلا نخوردم🥲

بله ک مشکل داره خوبه روی اکثریت نوشته باردار شیرده ممنوع

سلام عزیزم انرژی زا هم کافئین داره که ضرر داره هم قندش زیاده نخور 🤷🏻‍♀️🥲

نه عزیزم همه چی در حد خیلی کم ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 ۱ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۹ ماهگی