مامانا میشه انرژی زا خورد تو بارداری 😕

تصویر
۱۰ پاسخ

نخور ولی اگه هوس کردی خیلی کم

نظر خود شرکتاشون اینه در بارداری و شیردهی مصرف نشود

نظر خودت چیه؟🤔🤔

پشتشون نوشته برای دیابتی ها ، کسایی که فشارخون بالا و مشکلات قلبی دارن ، کودکان ، خانم های باردار و شیرده ممنوعه

نه کلی مواد مضر داره نگهدارنده داره کافئین داره

بخور مواهر نوش جونت منم می‌خوردم و میخورم

نه عزیزم روشم نوشته ک نمیشه خورد

ن تپش قلب میاره برات

نه اصلا

والا من تو هفته دو س بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی