نخور ولی اگه هوس کردی خیلی کم
نظر خود شرکتاشون اینه در بارداری و شیردهی مصرف نشود
نظر خودت چیه؟🤔🤔
پشتشون نوشته برای دیابتی ها ، کسایی که فشارخون بالا و مشکلات قلبی دارن ، کودکان ، خانم های باردار و شیرده ممنوعه
نه کلی مواد مضر داره نگهدارنده داره کافئین داره
بخور مواهر نوش جونت منم میخوردم و میخورم
نه عزیزم روشم نوشته ک نمیشه خورد
ن تپش قلب میاره برات
نه اصلا
والا من تو هفته دو س بار میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.