خانما میتونم یبار یدونه نودل بخورم یا ن خیلی ضرره #بارداری

۱۰ پاسخ

اره من خوردم

من چندبار خوردم

من چندباری خوردم با طعم سبزیجات

بخور بابا منم خوردم چند ماه یبار زیاده رویش بدع ۳ ماه اول بدع بخاطر نمکش الان ک هفته ات بالاس

شل کن بخور عزیزم

تا حالا چندد بار خوردم

کم بخوری ایرادی نداره
ولی هرچیزی زیادیش نخوبه گلم

بخور عزیزم من چندین بار خوردم

من که خوردم

اره منم خوردم تو بارداری 2.3 باری

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی