خانما روروئک از چند ماهگی دیگه ضرر نداره؟

۴ پاسخ

از شش ماهگی

ازهروقت که بچه خودشو نگه داره

من الان میذارمش حدود ۲۰ مین

کلا ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان آنیسا💖پرنسا💖 مامان آنیسا💖پرنسا💖 ۱ سالگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی