سلام خوبین من زایمان طبیعی سه روز کردم کی میتونم شکمم ببندم

۹ پاسخ

سلام بخیه هم خوردی

من همون فردا مرخص شدم دوش گرفتم گن بستم

دختر بزرگم میگه بغلش نکن

از همون روز اول

سخت بود زایمانت؟

اره سع روز

بچت یک سالشه زایمان کردی گلم ؟

هرچی زودتر بهتر عزیزم

از همون روز اول ماما همراه من گفت میشه ببندی

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان دوردونه مامان دوردونه ۱ سالگی