پستونک بدیم به نوزاد

۵ پاسخ

بدههه تلاشتت کن بعدااا میفهمی چه کار خوبی در حق خودت کردی

من هم نه به دخترم دادم. نه به پسرم، یکی از فامیل هامون دو تا پستونک براش آورده، اصلا دوست نداره، خدا رو شکر

من بچه اولم ندادم.. اینم نمیدم. میگن بعدا بخای ازشون بگیری خیلی اذیت میشن

حتما بده

آره بده اگه بگیره خیلی خوبه . نوک بادومی اونت بده

سوال های مرتبط

مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۵ ماهگی
مامان 🩵کوهیار🩵 مامان 🩵کوهیار🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی