این ینی چی. ؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

اون برا ۲۱ماهه الان امروز ۲۵ماه اومده ارومیه احتمالا فردا بیارن تحویلت بدن

دست اداره پست هستش بعدش میدن پیک بعدش میاره دم درتون

اومده اداره پست شهرتون بعد تحویل پست چی میدن برات بیاره

سوال های مرتبط

مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری