۷ پاسخ

هیچی نمیشه من روزی یکی اسپرسو میخورم

بخور من وقتی شبا بیداره میخورم

میگن بی قرار میشه پوست بچه‌ هم تیره میشع

من بخاطر اسپاینال دکترم گفت بخاطراینکه سردردنشی میتونی بخوری اما نه روزی چند تا،بنظرم اگه دلت کشیده بخور هیچی نمیشه

نخوری بهتره واسه بچه تاثیز داره میگن

نه نخور نسکافه خوابو میپرونه بچه بیخواب میشه چون ترشح میشه تو شیرت

من که میخورم 😄

سوال های مرتبط

مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۶ ماهگی