۷ پاسخ

من هفته اول زایمان سردرد شدید داشتم روزی ۷تا میخوردم اتفاقا الانم هوس کردم شب بیدارم میخوام بخورم، چندروز یه بار یه دونه که مشکلی نداره فقط میگن بچه یکم بیخواب میشه

بخور عزیزم چیزی نمیشه که گاهی

من سر شیردهی بچه قبلیم هرروز میخوردم ، تاثیری نداشت روی خواب بچه
اصن معتاد کاپو و نسکافم 😬😬

والا من میخورم چیکارکنم
از بی خوابی و سردرد پاره شدم

من که کاپاچینو میخورم بچم میخوابه

من میخورم والا واسه سردردم عالیه

نخور . باعث میشه بچت بیدار بمونه چون کافعین داره . خوردی هم یه قاشق بیشتر نخور

سوال های مرتبط