کیا بارداری بدون علامت داشتن؟؟

۳ پاسخ

مبارکه خب یه دکتر برو دیگه تا الان قلب هم تشکیل شده بهت مکمل و تقویتی رو بده. خوش به حالتون چه قدر ریلکسید

نه آزمایش دادم نه سنو رفتم فعلا هیچ کاری نکردم

منم هیچ علاعمی ندارم بعضی وقت ها میگم شاید باردار نیستم

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی