بچم34روزشه تب داره چکار کنم

۴ پاسخ

استامینوفن بهش بده اگه تا ۲ روز قطع نشد تبش چون زیر ۳ ماهه بستری میکنن مشکل دیگه نداره شیر خوب میخوره

۳۴روزه چرا تب داره اخه

ببر دکتر براش پاراکید بنویسه

ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی