۳ پاسخ

من تو فرنی ریختم یه بار هم با انبه قاطی کردم دادم

توی اوتمیل زدم ،فرنی،حریره ،بستنی درست کردم،رو نون زدم بهش دادم

رو نون مالیدم دادم،یه بارم پاستا درس کردم توسس پاستا

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۸ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۱ سالگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی