خانوما انومالی ساده باید برم یا پیشرفته؟🤔

۶ پاسخ

نسل فردا رفتی؟؟
به من گفت چون چربی شکمی داری پیشرفته برو دقتش بیشتره شد ۳۶۰۰
ساده ۲۲۰۰ بود

پیشرفته تا بندب بند اعضارو چک میکنه انومالی ساده تمرو چک میکنه ولی سطحی تر ی نمای کلی بهت میگه گی ب چیه

برای من پیشرفته بود چون آزمایش ژنتیک داده بودم گفتن باید پیشرفته بری.

چه فرقی داره .مگ همونجا که ان تی رفتی نباید بری؟

این دیگ چیه؟ جدیده؟

مگه داریم ساده و پیشرفته؟!

سوال های مرتبط

مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری